Delivery & Retour


Oké, hoe zit dat nu juist met de verzendingsmogelijkheden? 

  • Je kan je pakketje gewoon aan de winkel komen ophalen. Ons ophaalpunt zal open zijn op woensdag van 12u tot 14u en op zaterdag van 10u tot 12u. Adres: AnneMuze, Mechelsesteenweg 52, 2550 Kontich. 
  • Wanneer je het pakketje liever laat bezorgen en graag gezellig in de zetel blijft, kan je ook kiezen voor 'bezorging'. Als je in een straal van 15km rond de winkel woont (vb. regio Kontich, Duffel, Mechelen, Antwerpen, ..) komen we je pakketje zelf gratis brengen! 
  • Wanneer je het pakketje liever laat bezorgen maar verder dan 15km van de winkel woont, doen we het voor jou op de post en betaal je de verzendingskosten. 
Hoe zit dat nu juist met retours? 

Aangekochte artikels kunnen geruild worden binnen de 14 dagen na leveringsdatum. Als je een artikel van uw bestelling wil ruilen, volg je de onderstaande procedure op.

  • Zorg ervoor dat het retourformulier (toegevoegd aan je bestelling) volledig is ingevuld en wordt verstuurd samen met het geruilde artikel.
  • Wanneer je je artikel terugstuurt, zal je binnen de 14 dagen na het ontvangst van je retourartikel je geld teruggestort krijgen. 
  • Je kan je artikel omruilen door het aan de winkel te komen afgeven (ons afhaal/afgeef-punt is open op woensdag tussen 12u en 14u en op zaterdag tussen 10u en 12u. Je kan je artikel ook terugsturen via Bpost. 
  • Als je er voor kiest om je pakket terug te sturen via Bpost, zijn de verzendkosten wel voor jou. 

Het is logisch dat we verwachten dat wanneer je de artikels terugstuurt, deze nog in perfecte staat zijn. Graag dus je item terug mooi in de verpakking met het prijskaartje aan. Als het teruggestuurde artikel beschadigd is, wordt er een kost van minimum 15% van de aankoopwaarde aangerekend.

Als je toch nog vragen zou hebben, mag je ons altijd contacteren via 

  • hello@annemuze.be 
  • of via ons gsm-nummer: 0499 41 32 76

Veel shopplezier! 

Liefs, 

Annemie xx